Etiket: otomatik

Geri Dönüşüm Kutusu Otomatik Nasıl Temizlenir?

Merhaba arkadaşlar bugün sizlere geri dönüşüm kutusu otomatik olarak nasıl temizlenir? resimlerle anlatacağım. Windows işletim sisteminde sildiğiniz tüm dosyalar Geri dönüşüm kutusuna gitmektedir. Sildiğimiz dosyaları geri almak

Windows 10 Otomatik Güncellemeler Nasıl Kapatılır?

Microsoft Windows 10 ile birlikte güncellemeleri artık otomatik hale getirdi. İnterneti tamamen kullanan Windows 10 otomatik güncelleme özelliği nasıl kapatılır? ve açılır yakıdan bakalım. İnterneti kullanırken güncelleme yapan

Otomatik Oynatılan Facebook Videolarını Durdurun

Facebook'ta otomatik oynatılan videolardan sıkıldıysanız hem akıllı telefonda hem de web tarayıcı üzerinden kapatabilirsiniz. Facebook'ta arkadaşlarınızın gönderilerine, fotoğraflarına yada farklı haber kaynaklarına bakarken

jQuery ile Resimlere Otomatik Zoom Yaptırma

Bir çok kişinin işine yarayacak güzel bir eklenti. Resim üzerine gelindiğinde otomatik olarak bütüyor. Resimler çok büyük olduğunda sayfayı fazla taşırmadan büyütüyor buda ekstrası :) jQuery arşivim gittikçe genişliyor siteye

Resimlerin üzerine sitenizi otomatik yazın

Merhaba rooteto takipçileri, yani benim takipçilerim :) uzun zamandır yazı ekleyemiyorum WordPress'le ilgili şimdi fırsatımı buldum ve bundan sonra inşallah yazmaya sürekli devam edicem... Eklenti benim ilgimi çekti çok eski zamanlarda

Otomatik resim boyutlandırma

Bir zamanlar benimde çok aradığım otomatik resim boyutlandırma eklentisi. Bunun aynısı diyebiliceğim bir eklentiyi vBulletin sitemde kullanıyordum ve çok memnundum. İkiside aynı işe yarıyor. Büyük resimi istediğiniz şekile göre

SEO Yorumlar eklentisi

Harika bir eklentiyi tanıtıyorum. SEO Yorum eklentisi ne işe yarar nasıl çalışır hepsini anlatıcam ama öncelikle kurulum ve eklentiyi indirme adreslerini veriyim birde resim gösteriyim sizi tatmin etsin :) Wordpress SEO tekniği olarak

WordPress otomatik kısa link oluşturma

Birazdan yapacağımız basit işlemler sonucunda, yazılarınız için Link kisaltma servisi kullanarak kısa linkler oluşturacağız. Bunun şöyle bir yararı olabilir size, okuyucularınız yazıyı takip ederken veya bir başkasına tavsiye

Otomatik SEO linkler

Merhabalar. Bu eklenti üzerinde fazla durucam çünkü çok sevdiğim bir eklenti ve SEO yönünden çok işe yarar bir eklenti. Wordpress SEO tekniği olarak önerilir. Eklentiyi indir: Automatic SEO Links Eklenti kurulum Eklenti kuruldu ve