Kategori: Warrock

Yeni NFS Oyunu Mobil Platforma Geliyor

Need For speed tüm oyun platformlarının en çok oynanan oyunlarından olmuştur. Hız tutkunlarının en çok sevdiği NFS oyunu mobil platformlara No limits (Limit Yok) olarak karşımıza çıkacak. PC ve Konsollara çıkarmı bilinmez ama

Warrock üyelere özel ne demek?

Warrock Oyununa yeni başlayanlar için söylüyorum uzun zamandır oynayanlar zaten biliyordur. Warrock üyelere özel demek Premium yani para ile üyelik satın alan kişilere özel demek. Warrock'ta bazı silah ve envanterleri oyun parası ile

Warrock Harbor ida açmak

Sıralı bir şekilde Warrock'ta Harbor ida haritasını açmayı anlatıcam. Premium değil iseniz bile harbor ida açabilirsiniz. Öncelikle Warrock'ta bir oda kur'a tıklayın. Oda'ya 18 kişi girmesi için seçeneği 18 yapın ve odayı

Warrock en son Level

Warrock oyununu biliyorsunuz. Daha önceden levellerle ilgili bir yazım olmuştu ancak bu sefer işler biraz daha değişti çünkü Warrock level'leri arttırabilir. İlk olarak Levellerin şimdiki haline bakalım.

Warrock Savaş alanları

Harita Adı: Blue Storm Oyuncu Kapasitesi:  16 Oynanabilir Oyun Modları:  CQC, FFA Hikayesi:  Blue Storm Operasyonu kod adlı görevde NIU askerleri küçük bir Derbaran bölüğünün görev aldığı Santorilli liman kasabasına saldırı

Warrock 3 Hediye birden! Spectre, Exp, SP…

Warrock'da bugun aldığım bu hediye beni çok mutlu etti :) Yukarıdaki 3'ünü hediye olarak 1 aylığına verdi. Tabi ben bunları alana kadar canım çıktı resmi sitesinde bunun hakkında yazı yazılmış ancak aradım bulamadım

Warrock Lag olma ve Lag’dan kurtulma

Şimdi sürekli size oyunda lag'sın lag'sın diyenler oluyor. Öncelikle kimin lag olup olmadığını oyun tablosundan görebiliyorsun onlarıda göstericem ancak kısaca bu lag'ın ne olduğunu öğrenmek lazım vede lag'dan kurtulmayı

Warrock Davetiye sistemi hakkında

Warrock tutkunları kurduğunuz odalara kimse gelmiyormu? Gelmemesinin bazı nedenleri var mesela kurduğunuz oda 150. odaysa insanların gelmesi biraz zor. Eğer odanız 5. odaysa mutlaka gelen giden olur. 150. odayı açtıysanızda beklemenin bi

Üyelere özel odaları açma

Biliyorsunuz bende bir Warrock tutkunuyum geçen gün arkadaşım gösterdi çok şaşırdım Warrock'ta paralı üyelerin açabildiği odaları açabiliyoruz dedi gösterdi hakkatende açılıyormuş. Bende bu sistem açığını sizlere

WarRock karakterler ve bilgiler

War Rock oynuyorsanız veya oynamayı düşünüyorsanız karakterler hakkında hakkında bilgi edinmelisiniz. Şimdi ben hepsini sizler için yazıcam bakın bakalım karakterlerden hangisi en iyisi hangisi size uygun olanı... apolllooon'a en